Sunday, December 13, 2009

Kelas Kecantikan di Kuatan, Pahang


Salam Sejatera kepada semua...

Agak lama juga saya tidak menulis disini, saya terlalu sibuk dengan hal-hal peribadi dan juga perniagaan. Disamping itu juga , saya terlibat dengan program VTO yang dianjurkan oleh Kementerian Sumber Manusia dibawah Jabatan Pembangunan Kemahiran. Apa yang best nyer ngan program ni? Messti semua nak tahukan? Yang bestnya percuma kepada graduan , VSS dan juga siswazah yang tiada pekerjaan. Di dalam program ni kami sebagai Consultant akan melatih peserta di dalam bidang kemahiran untuk memenuhi keperluan dan standard yang diperlukan oleh majikan . Di akhir sesi latihan kami juga akan mencarikan majikan kepada pelatih-pelatih kami.

Kalau nak tahu cerita kena menghubungi saya secara personal.

Opppss. terlupa lak. Di sini saya ingin kenalkan salah seorang dari partner baru saya di Kuantan. kami adalah Trainer untuk program Coaching anjuran JPK.


Gambar ini diambil semasa kami mengadakan sesi Demo.

FYI, Kak Nor dari Faza Andaman adalah seorang yang aktif di dalam bidang andaman dan juga bergiat cergas di dalam persatuan perniagaan wanita.

Kami akan menggadakan kelas tatarias pada Feb2010. Jika ada yang berminat nak join sila emailkan segala pertanyaan di quensheila@ymail.com

Sijil adalah dari Pusat bertauliah.



Yang sedang solekan saya itu adalah Owner Faza Andaman.