Thursday, July 16, 2009

Bengkel Make up Make Over Di Anggerik Mall

Salam Sejahtera ,



Begitu lama saya tidak menulis di ruangan ini. Penyakit malas dah timbul semula. hjehehhe ....Sibuk ya amat sibuk.


Disini saya ingin catatkan kenangan manis saya bersama peserta bengkel saya anjuran bersama MARA Selangor. Para peserta pun sporting juga.








Berbagai ragam para peserta, suruh cikgu buka tudung, sebab nak tahu cam na cikgu lilit tudung, pecah rahsia cikgu rambut merah . kah kah....




Ada kakak tu sibuk sangat ngan minyak aura, kakak sarasiah dari Jb, Tanpa kak Sarasiah, tak meriah. Ni pic dia lepas bersolek




Disini juga saya inginrakamkan ucapan terima kasih saya kepada Pn. Rosliza dari Giffarine Malaysia kerana sudi memberikan taklimat percuma tentang produt Giffarine. Pada setiap bengkel saya, saya akan menggunakan produt Giffarine, dan mereka yang menyertai bengkel solekan saya dan menjadi ahli Giffarine, yuran hanyalah Rm20/- sahaja. Kalau harga biasa adalah RM35/-. Ahli akan mendapat less 25% untuk setiap pembelian barangan.





Bengkel ini juga mendapat liputan dari akhbar sinar harian..... Terima Kasih Tn Hj. Ahmad Yatim dari PUSMA Selangor Kerana memberikan kepercayaan kepada saya untuk kendalikan program.